jarig... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Mette Wijling - WaarBenJij.nu jarig... - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Mette Wijling - WaarBenJij.nu

jarig...

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mette

23 Augustus 2009 | Nicaragua, Granada

he lieve allemaal!

super bedankt voor al jullie lieve berichtjes, mailtjes, kaarten en foto's! echt heel tof om dat allemaal te krijgen maar mis jullie wel! wil nu heel graag met jullie vieren dak n ouwe zak word...
gisteravond zijn we met wat andere nederlandse stagiaires lekker wezen eten en drinken om om 12u mn verjaardag te vieren. vandaag nog lekker niets gedaan. de was opgehangen en ben bezig om mn tas in te pakken want morgen ga ik naar catarina, naar mn gastgezin en mn stage. ik ben benieuwd!
afgelopen zondag hebben we de masayavulkaan bezocht. er komen hier verschillende bussen langs die stoppen als je zwaait en de bus richting managua stopt ook bij de vulkaan. daar zijn we in de achtebak van n jeep de berg op gebracht waar we uren hebben rondgedwaald rond de 2 kraters, zo mooi! een werkte al lang niet meer en was prachtig begroeid, uit de ander kwam n hoop zwaveldamp, en dat uitzicht!
Die zaterdag daarvoor leuk uitgeweest en de flor de cana uitgeprobeerd, heel lekker:)
maandag begon mn 2de week van de spaanse cursus; 's ochtends gestudeerd en 's middags heerlijk gerelaxed in een paradijselijk zwembadje.
dinsdag hebben melissa en ik les gegeven op een school. melissa doet de pabo en gaat hier stage lopen op een school, wat de link met mijn stage was ontging me een beetje. maar volgens maria is lesgeven wel relevant voor de stage bij amictlan omdat ik daar ook voor grote groepen moet praten, toeristen rondleiden en informeren etc...nou ja, ik zie morgen wel waar ik terecht kom.
In ieder geval was het heel leuk om de kinderen van een jaar of 9 een beetje engels te leren, en goed voor mn spaans. 's middags zijn we volgens mij een boottochtje langs te isletas gaan maken. Op één klein eilandje zitten wat apen die nieuwsgierig komen kijken voor de foto. t loopt allemaal een beetje door elkaar maar afgelopen week heb ik o.a. heel lekker nicaraguaans gekookt, mojitos gemaakt, bij donna maria overheerlijke maistortillas gemaakt, een pot gebakken bij san juan de oriente (vlak bij catarina) en gister hebben we de canopytour gemaakt, super tof! met dezelfde mensen als waarmee we later uit eten zijn gegaan, t was n b eetje mn verjaardagsfeestje;) aan de rand van granada ligt de (allang niet meer werkende) vulkaan mombacho waar tussen de bomen kabels zijn gespannen waarbij je boven tussen de bomen roetsjst. kan t niet zo goed uitleggen maar t is zo tof! met 3 begeleiders zoef je van boom naar boom, gewoon alleen of samen met één van hen als superchica of upsidedown. ben nu wel bond en blauw maar t was t wel waard...

pff n beetje n chaotisch verhaal, sorry en tot snel

koes


  • 23 Augustus 2009 - 22:30

    Jaap:

    Had je al gefeliciteerd maar langs deze weg nog een keer.
    In een korte periode al een hoop gezien en leuke dingen gedaan. Mooi door gaan zo dan vliegt de tijd.
    Groeten Jaap

  • 24 Augustus 2009 - 07:25

    Anna:

    Tof om te horen dat je een fijne verjaardag hebt gehad!We missen je wel oude zak!
    Dikke kus!

  • 24 Augustus 2009 - 15:12

    Liesss:

    he lieve mette.... GEFELICITEERD.... ik heb geprobeerd om je vannacht te bellen, maar helaas geen gehoor. Ik zit nog op delfsail, dus kon ook niet echt mailen, maar heb nu een pc met internet gevonden. DUS alsnog GEFELICITEERD!!!!!

    hele dikke kus Lies

  • 02 September 2009 - 19:50

    Pien:

    Hey lieve zus
    hoe gaat het nu met je? ik hoorde dat je een parasiet had?!
    Ik stuur je snel een mailtje.
    Ik mis je!
    dikke kus van zusje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nicaragua, Granada

internship in Nicaragua:)

Recente Reisverslagen:

03 December 2009

...en een usb met aardbeiensmaak

22 Oktober 2009

y otro vez...

21 September 2009

Léon, playa, montar caballo, vulcán y más...

03 September 2009

diario

23 Augustus 2009

jarig...
Mette

Actief sinds 05 Aug. 2009
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 24582

Voorgaande reizen:

21 Januari 2011 - 24 Juni 2011

Afstudeerstage Ecuador!

13 Mei 2010 - 01 Juli 2010

Bandaproject Kenia

06 Augustus 2009 - 07 December 2009

internship in Nicaragua:)

Landen bezocht: