reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Mette Wijling - WaarBenJij.nu reis - Reisverslag uit Granada, Nicaragua van Mette Wijling - WaarBenJij.nu

reis

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Mette

07 Augustus 2009 | Nicaragua, Granada

he allemaal!
wat n ontiegelijk lange reis! 20 uur onderweg geweest en k ben niet zo goed in lang achter elkaar zitten...eenmaal in managua was er geen donaldo om me op te halen en niemand die engels sprak.. wel was iedereen heel behulpzaam en uiteindelijk vond ik een meisje die n beetje engels kon en waarvan ik de tel mocht gebruiken:) kreeg toen iem van het hostel (van dezelfde eigenaar als van het huisje waar k nu zit) aan de lijn en uiteindelijk kwam donaldo met zn on-stage bord:) om de valse start te compenseren bood de eigenaar van het hostel+huisje mij n biertje aan in de bar en toen k die had weggewerkt bracht de barman me opnieuw naar huis (k had mn tas etc er al neer gezet) waar k als n baksteen in slaap viel, nederlandse tijd 07.30;)
er zit 1 nederlandse jongen in dit huis mar die gaat morgen alweer weg:( verder ben k tot nu toe de enige bewoner.
samen al wel granada verkend, heel mooi, veel koloniale fel gekleurde huizen. wel superwarm maar de eerste tropische bui is net losgebarsten...

dikke koes!

• 08 Augustus 2009 - 16:50

Mariela:

Dag Mette!

Ik zou je nog terug mailen om je veel plezier te wensen! Maar je bent al aan gekomen! Wat een lange reis idd. Nou, bij deze dan alsnog HEEL VEEL PLEZIER! En ik hou het hier af en toe wel in de gaten hoe het met je gaat.

Liefs,

Mariela

• 11 Augustus 2009 - 11:45

Anna:

Fijn om te horen dat je er veilig zit! en dat gratis bier is altijd goed:P
    Kan je trouwens nog instellen dat ik een mailtje krijg wanneer je iets schrijf hier? maar dat komt wel!
    Dikke kus

• 12 Augustus 2009 - 11:26

Liselotte Slager:

hee meid!

Toch maar wel ff een site gemaakt?;) Super leuk man! ben benieuwd naar je foto's! Ik wil je heel veel succes, geluk en leerzame momenten wensen tijdens je stage, en hoop dat je daarnaast veel mooie ervaring op doet!