Nog drie nachtjes - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mette Wijling - WaarBenJij.nu Nog drie nachtjes - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Mette Wijling - WaarBenJij.nu

Nog drie nachtjes

Door: mette

Blijf op de hoogte en volg Mette

18 Januari 2011 | Ecuador, Quito

Hola todos!

Telkens als ik in Nederland ben, en dus even niets blog, krijg ik bezorgde mailtjes van waarbenjij.nu of ik misschien de K2 aan het beklimmen ben omdat ze al zo lang niets van me hebben gehoord...Alsof een mens niet even bij mag komen ;)

In ieder geval stel ik ze dus bij deze gerust, ik zit niet op de K2! Wel ga ik komende vrijdag (héél vroeg, om 5 u moeten we weg uit Groningen)naar Ecuador! Voor vijf maanden dit keer... In Quito ga ik bij Ecole Viajes mijn afstudeerstage doen, dus de nadruk ligt op het doen van onderzoek. Ik kom in een studentenhuis te wonen, vlak bij het kantoor, in de wijk Marsical. Heel spannend en eng en leuk en lang enzovoort. Ik moet toegeven dat ik op dit moment best zenuwachtig ben maar ook heel nieuwsgierig! 10 juni ben ik, als het goed is, klaar met de stage en dan komt, als het goed is, Pien langs :) Het plan is om dan nog één week door Ecuador te reizen en de 17de gaan we naar Nicaragua!! Jeej Jeej Joepie!
Maar goed, eerst nog even de laatste voorbereidingen, nog een beetje bijkomen van een hardnekkige griep, de laatste grauwe grijze dagen en de zenuwen natuurlijk ;)
Saludos!
Mette

  • 18 Januari 2011 - 11:42

    Sanne:

    Veel plezier Mette!!

  • 18 Januari 2011 - 11:43

    Maaike:

    Ik ga je volgen. Hoop dat je echt kan genieten van al het moois en nieuws daar. Lekker zonder sjaal en griep werken;)

    Hast luego!


  • 18 Januari 2011 - 11:50

    Roos:

    Ben benieuwd naar al je verhalen! Alvast een goede start met je intro, spannend!

  • 18 Januari 2011 - 11:57

    Lieke:

    Meid we zijn wéér vergeten om te eten! En ik heb je telefoonnummer ook niet meer :( Maar wat ik eigenlijk zeggen wilde: ik ga ook naar Ecuador! In Augustus, dan ben je er zeker niet meer? Of plak je er een vakantie aan vast? XX heel veel plezier!!

  • 18 Januari 2011 - 12:04

    Dagmar:

    Oh! Ik ben echt jaloers!!!
    Heel veel pelzier daar en doe Nicargaua de groeten van me.

    Liefs,
    Dagmar

  • 18 Januari 2011 - 12:18

    Fevers:

    Klinkt goed! veel plezier en succes!

  • 18 Januari 2011 - 19:53

    Thijs De Groot:

    Heel veel plezier, geniet ervan!!
    (Yep, jaloers..;))

    Ik hou je updates in de gaten!

    Liefs
    IJs

  • 19 Januari 2011 - 09:23

    Martine:

    Lieve Mette!

    Wat gaat de tijd weer snel. Vrijdag vertrek je alweer!
    Ik wil je ontzettend veel plezier wensen in Ecuador! Geniet ervan en succes met je onderzoekstage bij Ecole Viajes!

    Ik hou je blogs bij en zie je in de zomer weer meid!

    Liefs Martine

  • 20 Januari 2011 - 11:24

    Myriam:

    Hey Met!
    Allereerst een goede reis! En dat als je uit het vliegtuig stapt je griep als bij toverslag is verdwenen en je't helemaal naar je zin hebt in Ecuador. Geniet er van!

  • 20 Januari 2011 - 15:48

    Jaap:

    Een mooie tijd daar gewenst

  • 22 Januari 2011 - 11:34

    Hedwich:

    Waar ben je nouuu?!! Ik mis je nu al! Maar geniet ervan lieverd! Ik wens je een hele mooie tijd toe!
    Dikkedikkekus!

  • 26 Januari 2011 - 22:14

    Pien:

    Ik kom al bijna naar je toe!!!

  • 29 Januari 2011 - 17:07

    Bitoen:

    Avontuurlijk aapje ben je, ik hou daarvan! Have fun babe! xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mette

Actief sinds 05 Aug. 2009
Verslag gelezen: 278
Totaal aantal bezoekers 24578

Voorgaande reizen:

21 Januari 2011 - 24 Juni 2011

Afstudeerstage Ecuador!

13 Mei 2010 - 01 Juli 2010

Bandaproject Kenia

06 Augustus 2009 - 07 December 2009

internship in Nicaragua:)

Landen bezocht: