minor project - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mette Wijling - WaarBenJij.nu minor project - Reisverslag uit Nairobi, Kenia van Mette Wijling - WaarBenJij.nu

minor project

Door: mette

Blijf op de hoogte en volg Mette

12 Mei 2010 | Kenia, Nairobi

Hola a todos!

Morgen vertrek ik voor anderhalve maand naar Kenia...tsja... Nu ik eindelijk weer een beetje aan Nederland gewent ben komt dit op mijn pad! Omdat ik voor de vrije minor International aid and development heb gekozen heb ik een project voorbereid (een ecotoerisme project in Kasigau)en die wil ik graag afmaken, in Kenia dus. Met drie studiegenoten ga ik naar Kitehge waar we in een banda zullen slapen. Een banda is een typisch Keniaans huisje, en deze staat tamelijk in the middle of nowhere. Geen elektriciteit of water maar wel een vet mooie omgeving. Ik ben benieuwd! Waarschijnlijk kom ik helemaal relaxed terug ;)
Aangezien alles tamelijk basic is zal ik niet veel toegang tot internet hebben maar ik hou jullie op de hoogte en zal wat meer foto's maken dan vorige x :P

Un abrazo fuerte,
Mette

  • 12 Mei 2010 - 21:00

    Laura :

    Wauw! Geniet er van!
    xx Laura

  • 13 Mei 2010 - 08:44

    T-Ice:

    Nou moet je van Spaans wel overstappen op Swahili;-)
    Maar dat is echt een goede plek: tussen Mount Kenya en Mount Meru, en vlak bij één vd mooiste wildparken: Samburu NP. Prachtige natuur, heel veel (zeldzame) beesten en weinig toeristen! Niet te missen!

    Heel veel plezier en succes daar, tussen al die leuke kiddies!!:-)
    Ik ben jaloers!

    Hoop je nog te zien voordat ik naar M-Amerika ga, moet net lukken;-)

    Liefs xx
    IJs

  • 13 Mei 2010 - 11:16

    Nynke:

    Heel veel plezier & succes!

    Liefs Nynk

  • 13 Mei 2010 - 13:09

    Annemieke:

    Hé Mette, heel veel succes en plezier daar.
    Het leven daar zal veel rustiger/ relaxter verlopen dan in NL, geniet er maar van en pas op de wilde dieren ;-)
    liefs Annemiek en Lola

  • 13 Mei 2010 - 13:26

    Sjoukje Van Der Heide:

    Hey Mette,
    Wauw, wat een verrassing. Nog niet eens zolang terug in Nederland en dan alweer zo'n groot avontuur tegemoet. Spannend hoor! Ben je veilig aangekomen? Hoe is het daar? Ik wens je heel veel succes en plezier toe! Ik hoop snel iets van je te lezen hoe je het daar hebt en natuurlijk foto's te zien. ;) Liefs, Sjoukje

  • 17 Mei 2010 - 06:55

    Hedwich:

    Dag lieverd! Hoe is het daar? Ik ben heel benieuwd hoe je het hebt daar. Hoop snel wat van je te horen. Geniet ervan en tot snel!
    Dikke kus

  • 17 Mei 2010 - 10:26

    Meryte:

    Hola Guapa!

    Ben je veilig aangekomen? Hoe is het daar? Ben zeer benieuwd! Espero que estas disfrutando!
    Muchos besos,
    Meryte

  • 18 Mei 2010 - 20:39

    Jaap Clements:

    Hoi Mette
    Hoop dat je een goede reis hebt. Zal idd wennen worden aan een huis met geen elektra. radio, tv of pc. Weet je waar wij het vroeger mee moesten doen. Een spelletje Ganzeborden en niks geen Wii of play station. Hoop dat je je er toch wel vermaakt en ik kijk uit naar je volgende bericht.
    Groetjes Jaap

  • 21 Mei 2010 - 23:11

    Bitoen:

    Senorita,

    Wat ben je toch ook een avonturier! Heel veel fun en succes daar!

    Ik verwacht je weer heerlijk dromerig terug!

    xbt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Mette

Actief sinds 05 Aug. 2009
Verslag gelezen: 299
Totaal aantal bezoekers 24566

Voorgaande reizen:

21 Januari 2011 - 24 Juni 2011

Afstudeerstage Ecuador!

13 Mei 2010 - 01 Juli 2010

Bandaproject Kenia

06 Augustus 2009 - 07 December 2009

internship in Nicaragua:)

Landen bezocht: